Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

среда, фебруар 22

Funny guestions tag 🙌

Ćao svima dok mi ne stignu proizvodi koje sam naručila da bih mogla da pisem o mojim favoritima za ovaj mesec, odlučila sam da uradim ovaj tag. Samo da objasnim. Mogla sam da pišem o favoritima i skinem slike sa neta, ali nije u tome poenta, a svoje proizvode sam potrosila, pod to mislim neke kupke, i kreme, kao i parfeme, i bočice sam bacila, pa za dan dva čim stignu oni proizvodi koje sam naručila, pišem post o tome.

Sad se nadam da će vam se ovaj tag svideti! ! 💞

1. Kada je tvoj rodjendan?
22.04 ☺

2. Omiljeni citat?
Ne znam koji bih citat mogla da izdvojim, pošto obožavam da čitam, a u svakoj knjizi se nadje neki dobar citat. ☺☺☺

3. Da li si zavisnik Youtuba?
Iskreno nisam, nekad se desi da nedelju dana ne udjem da vidim nove snimke i videe, samo udjem ako skidan novu pesmu da bih je stalno slusala haha. ☺☺ Ali inače nisam zavisna da na youtunu provodim svaki minut i gledam svaki video. ☺☺

4. Omiljena emisija?
Iskreno, ne znam koliko vas prati slagalicu, ili Milioner, ali ja da. Uvek sa majkom gledam tu emisiju, ako sam uveče kući, i takmičimo se koja ce ueti više da pogodi. ☺☺ Tako da tu emisiju gledam, i ako je stara dosta, nikad ne dosadi, bar meni. ☺☺

5. Da li se šminkaš?
Da, šminkam se za školu, ili neke specijalne prilike. Ali ni za školu svakodnevno. Mnogo puta u školu odem bez šminke i nemam taj problem da se osećam užasno zbog toga! ☺☺☺

6. Šta te odmah rasplače?
Veoma sam emotivna i da, rasplačem se za neki film ili nešto tužno kad čujem da se nekom desilo.

7. Tri omiljena jela?
🐷 U kafiću gde na pauzi izmedju predavanja odlazim imam naviku da naručujem pileće krokete, gde dobijete začine da birate, kako se vama svidja. To sam jako zavolela.
🐷 Pizza koja je ne zaobilazna 🙌🙌
🐷 Obožavam sarmu 🙌🙌🙌

8. Šta radiš u slobodno vreme?
U slobodno vreme izlazim u šetnje sa društvom sa faksa, pišem pesme, ili gledam seriju TVD, koju nikad necu završiti, jer sam nekad previše lenja da pustim epizodu. 😂😂😂

9.  Omiljeni film?
Obižavam romantične komedije, mogu ceo dan da provedem uz računar ili tablet gledajući filmove. Omiljeni ne mogu da uzdvojim, jer uvek gledam neki novi. I taj mi se svidi, ali sigurno film koji mogu sto puta je Beležnica, on jeste tužan, ali je zaista divan film.

10. Kada bi menjala ime, koje bi izabrala?
Kao mala sam htela da menjam ime, jer mi se moje nije svidelo. Inače zovem se Milja. Ali, sa ovim zrelim razmišljanjem sada ga je bih menjala, i onako kad smo deca, želimo sve, da letimo, da imamo super moći, pa čak i da menjamo, ime. Ali, naše ime je deo nas, i ako volimo sebe, volećemo i ime, i izgled. 💞💞💞

11. Koje serije gledaš?
Gledam TVD, i Paramparčad. Nekako u tom periodu kada je veče ne radim ništa i onda sam počela da gledam Paramparčad, a TVD gledam kad moja lenjost ukljuci računar.🙌🙌💞

12. Jesi li putovala u drugu zemlju?
Nisam nigde išla iz Srbije, ali bih volela da posetim Španiju, jer mi se svidja šta nude turistima 💞💞

14. Nosiš li naočare?
Da, nosim ih, ali samo kad čitam ili kada provodim dosta vremena za računarom 💞

14. Voliš li sushi?
Iskreno do sada ga nisam probala, ali ako budem imala prilike hoću, i ne znam kakvog je ukusa. Ako neko jeste može napisati čisto da znam 💞

15. Imaš li tetovažu?
Nemam, ali svidjaju mi se, i možda uradim neku manju, ko zna. 💞

16. Omiljeni glumac?
Uvek je to bio Robert Pattinson. Jednostavno ne znam zašto.

17. Zašto piseš blog?
Blog sam krenula da pišem iz dosade i jer sam želela jednostavno da pišem, jer možda nekom mogu pomoċi nekim savetom ili nekom preporukom.
A onda iskreno, shvatite da je to najbitnije, taj osećaj da je neko odvojio 2 min bar da pročita vaše mišljenje i da ga pohvali ili iskritikuje.
To vredi! 💞💞💞💞
ja na svoj blog nisam stavila neke reklame, niti sam ga ukrasila posebno, zato jer želim da bude eto jednostavan. Svidja mi se takav. Nadam se da se svidja i vama, i ako naravno uvek se mogu uneti izmene, ali ima vremena. 💞💞

AANDY! ☺


10 коментара: