Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

четвртак, март 2

Moji Favoriti! 🙌

Ćao svima.
Za ovaj post sam odlučila da napišem post o proizvodima koji su moji favoriti, i zaista ih toliko obožovam da ne mogu da ih menjam, jer sam se praktično navikla na njih, i kada neki potrošim, samo kupim drugi.. 💞
Takodje želim da kažem, da su ovo moja lična mišljenja o proizvodima koje korisim, tj nekim od proizvoda koje koristim svakodnevno. Nisam neki poznavalac šminke, i nisam upoznata sa nekim trikovima u šminkanju, i zbog toga sam samo iskreno napisala šta je to što se lično meni svidja kod ovih proizvoda. I znam da će neki možda osudjivati zbog mog ugla gledanja samo na Essence kozmetiku, ali svi mi imamo svoj ukus. ☺☺😊

1💞 Prvi na mom spisku je Essence puder.
Ja ga jednostavno obožavam, uvek uzimam onaj koji ima dobru pokrivnu moć jer imam problem sa aknama, i ovaj me već 4 godine uzastopno oduševljava.


2💞 Sledeća stvar je takodje puder, ali ono se desilo iznedada.
Pošto uvek napominjem u postovima da sam najveći fan Essence kozmetike, i da samo nju koristim, krenula sam s namerom da kupim ovaj puder sa prwthodne slike, ali nije ga bilo u mojoj nijansi, a zaista mi je trebao, i onda sam odlučila da probamMiss Sporty, i da, dešava se, ali, yoliko sam zadovoljna, našla sam mada nijasu malo tamniju, i zbog toga sam imala spekulaciju, ali kada se lepo izblenda, izgleda savršeno, i u svim DM ili Lilly radnjama videćete da je cena solidna i pristupačna, i zaista nemam zamerke! 💞



3💞 Sledeća dva proizvoda najviše koristim, a to su ruževi, prvi je Essence baby roze , blaga boja, i zaista mi se svidja, možete da ga nosite, i izgleda skoro ne primetno, što se meni lično svidja.


4💞 Sledeći ruž sam naručila preko instagram stranice i zaista je divan, marke USHAS meni lično nije poznata, ali u redu, iskrrno nisam neki znalalac šminke, i ne šminoam se mnogo, tako da nisam ni upućena u sve marke proizvoda. Ali eto lično ruž je sasvim okej, crvene boje, i mat je što ie najbitnije. ☺

5💞 Essence maskaru sam uzela juče i pošto je već koristim mogu reci da je sjajna, četkica je odlična, i zaista mi se maskara kao maskara svidja, i relativno dobro obavlja svoj posao.


6💞  LLUMS me u početku nije privlačio, ali po izlasku nove kolekcije LLUMS dobila sam od drugarice sjaj samo u drugoj boji, i isprobala sam ga, zaista mi se dopao, i ovaj sam skoro uzela, i ako imate nedoumice prema toj marki nećete pogrešiti ako bar probate! 💞💞

7. Olovka za usne od Essenc-a me je oduševioa, sa pigmentom boje, i svim ostalim, zaista sam prezadovoljna 💞

8💞 I zadnja stavka je VELNEA BB KREMA.
E sad, ona jeste moj favorit ako se računa da hidrira kožu, ali ona nema nikakvu pokrivenost apsolutno, i ako je uzimate zbog pokrivenosti nemojte to raditi💞

Nadam se da vam se post dopao AANDY ❤

29 коментара:

  1. Potpuno se slažem sa tobom u vezi essenca, koristim ga od kad sam se počela šminkati, znači nekih 3 godine, i ruževi, masakare i olovke su im raj jer su jeftine a vrlo dobre.

    Škicni malo..
    Eunoia

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila Llums. Boja karmina je predivna.
    Super favoriti! :)

    Kathy's delight / >>> Giveaway

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Hvala puno, nadam se da će ti se svideti, ako odlučiš da ih probaš! 💞

      Избриши
  4. Interesantan post. Proizvodi koje koristis su mi jako poznati i slozila bih se da su jako efikasni i koristni.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. it has some really good products.
    Have a good weekend
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  6. Super post :) bas volim Essence proizvode, posebno maskare :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja,I hvala na lepom komentaru <3 √ :)

      Избриши
  7. Osobno su mi nove essence olovke puno bolje od starih. Ove nove su zapravona ono 'rotacijsko' vađenje, nisu konkretno olovke... Mene obične isušuju iz nekog razloga. Prekrasan post kao i uvijek, draga!

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post.
    Zapratila sam te, ako želiš pogledaj moj blog.
    Amy Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  9. Nice products - thank you for sharing!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, predivna si. :)
    Takoder koristim essence olovke za usne i predivne su, a vrlo povoljne. :)

    Ako zelis, pogledaj moj blog i uclani se, uzvratit cu.
    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, da i to zaista jesu povoljne a takodje sam zadovoljna funkcijom ❤. Naravno poseticu tvoj blog ❤

      Избриши
  11. Jako volim postove ovog tipa, uživala sam čitajući. I sama posjedujem essence ruževe, i jako jako sam zadovoljna. Kvalitet i cijena se odlično uklapaju. A essence olovke za usne, ne smijem ni da spomenem, imam ih gotovo cijelu kolekciju, a opet nikad ih dosta!
    Ako želiš učlani se na moj blog, uzvraćam http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post.
    I ja sam fan Essence maskara i olovaka, zaista su odlične.
    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati, značilo bi.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. i ja sam dugo koristila ovaj tecni puder, probaj loreal mach mislim da ce ti odgovarati ako si u potrazi za novim puderima! super post! volim citati recenzije o sminci!
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, probaću puder, uvek je lepo probati novo nesto 😊😊

      Избриши
  14. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post draga stvarno mi se svidja tvoj blog nadam se da ces uzvratiti jer jedva cekam tvoj novi post molim te tolerisi to sto pratim tvoj blog koji je vrh

    ОдговориИзбриши