Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

понедељак, март 27

Preparati za suvu i ispucalu kosu

Cao svina.
Za ovaj post sam odlučila da sa vama podelim dva preparata koja sam baš jutros kupila.
To su šampon i maslinovo ulje.

1. Maslinovo ulje sam pronašla u Lilly drogeriji, po ceni od 227 rsd. To je bočica od 50 ml. I na internetu možete naċi razne recepte u kombinaciji maslinovo ulje, jaja,ili neke recepte maslinovo ulje, avokado, i mnoge druge sastojke da napravite, masku za kosu, da je tako nazovem. Ja sam takodje, malo istraživala po internetu, i naišla na te maske, i odlučila da ih isprobam, tako da javljam mišljenja čim to budem usprobala,ali Maslinovo ulje je zaista odlično za suvu i ispucalu kosu, pa ko nije probao da ga koristi, može probati! ❤❤



2. Druga stvar koju sam želela da isprobam je šampon za kosu, tj promenila sam šampon koji sam obično koristila za drugi a to je Schwarzkof GLISS šampon koji obmavlja ispucale vlasi kose. I kako mi je žena rekla on je novi u kolekciji, i ja se nadam da će biti delotvoran na moju kosu! ❤❤
Takodje je kupljen u LILLY drogeriji, po ceni od 305 rsd, ali, ko želi manje pakovanje, ono košta 249 rsd. I takodje mozete probati i druge vrste ovog šampona, nor imate ih u 4 različite bočice, i svaka ima nešto drugo što je dobro za kosu, ali ja sam uzela ljubičastu.



Ako neko ima neki savet za ispucalu kosu, neka mi napiše u komentarina! ❤❤

AANDY! ❤❤

24 коментара:

  1. Iskreno ja se ni ne trudim samponom da uticem na moje ispucale krajeve, jer svi koje sam do sada probala samo su dodatno izmastili moju vec masnu kosu. Ja volim pakovanja za kosu i ono koje trenutno koristim zove loreal intense total repair i bas sam zadovoljna. Super post :) :* #Samokazem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako se ovaj šampon ne pikaže dobro, probaću to pakovanje koje koristiš, hvala na preporuci 😘😘

      Избриши
  2. Slažem se za maslinovo ulje draga, odlično je, naročito ako napraviš masku sa jednim žumancetom. Ja sam dugo koristila taj šampon, ali mi je na kraju izazavao alergiju, pa sam morala da prestanem. xx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, na internetu sam videla da mogu da se naprave razne maske, i pkaniram da ih isprobam, zao mi je sto ti je šampon izazvao alergiju, nadam se da neću imati sličnih problema sa njim, ali neću znati dok ne probam, ali hvala ti zaista ❤❤❤

      Избриши
  3. pored ovoga dobro je i kokosovo ulje za kosu ja ga redovno koristim :D
    blog https://highheelpoodl.blogspot.rs/
    yt https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE&t=1s

    ОдговориИзбриши
  4. Javi obavezno kakav je sampon :) ja nazalost nemam pravi savet da ti dam jer mucimo istu muku :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ċe biti dobar, javljam obavezno ❤❤

      Избриши
  5. Odlican post,uzivala sam citajuci! Slike predivne! :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo,javi :)
    --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam tvoj blog, saveti su super.
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  7. Uzvratila sam follow :)
    Ako mozes,ostavi komentar na ovom postu, zanima me tvoje misljenje :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post, draga moja! Drago mi je sto si odlucila da napises nesto na ovu temu, post je jako koristan. I sama koristim ove proizvode i njima slicne tako da potvrdjujem da su sjajni za negu kose.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post,ja već duže vreme tražim preparat za suvu kosu. Nadam se da će mi neki od ovih pomoći! Hvala na preporukama! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    ОдговориИзбриши
  11. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Definitivno ću isprobati ove proizvode jer mi je kosa toliko ispucala od stalnog uvijanja... Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши