Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

среда, март 15

Recenzija? 💋

Cao svima. Prvi se izvinjavam jer nisam dugo pisala. Zaista su mi obaveze prevelike i sad pišem post a u autobusu sam haha 💋 Uglavnom za ovaj post sam htela da vam prikažem recenziju četiri proizvoda koja sam dobila. Prva dva proizvoda su

 1. LYCIA - Krema za epilaciju lica. Ja sam oduševljenja zaista. Uzela sam je što bi se reklo na blef,i nisam znala kakva je, ali zaista evo koristim tu istu kremu, tj marku kreme već dugi niz godina, i zaista je odlična, ne izaziva iritaciju, niti crvenilo, a meni je koža veoma osetljiva i zato sam mislila da ću imati problem, ali pokazalo se suprotno 💋 i Zaista sve preporuke , ko želi da proba ovu epilacionu kremu.

 2. STIL BALZAM. Ovaj balzam sam dobila od drugarice na promociji, i pošto dosad nisam ništa od STILA koristila nisam znala da li je okej, znate da smo svi skeptični kad nešto novo uzmemo da probamo. Pa ovaj balzam je po meni okej, iskreno, nije odličan, ne znam zašto ima nešto što mu fali, On sadrži aloe veru i Avokado, za slabu, tanku i lomljivu kosu, ali zaista je to verovatno do mene, jednostavno kosa mi je očajna posle stavljanja balzama, kao da su me krave žvakale, iskreno 😂😂😂 Ako da opet svako može probati ovaj balzam, jer svima hoću reći to drugačije odgovara ❤


Sledeća dva proizvoda sam takodje dobila iz Lilly drogerie i ja nemam komentara koliko su savršeni.

1. Ruž MAX FACTOR  u nijansi 35 i on je presavršen ljudi nikad bolji ruž nisam koristika i ne znam šta bih još napisala pohvalno, kad sam oduševljenja.

2. Je MAX FACTOR - COLOUR ELIXIR- UNIVERSAL LIP LAINER.
Taj proizvod još uvek nisam isprobala, ako neko jeste može mi napisati u komentaru kako je zadovoljan. I još jednom se izvinjavam što nisam dugo pisala ❤


Aandy! ❤


15 коментара:

  1. Super recenzija,nisam imala priliku probati ove proizvode,ali čine se okej:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Recenzija je predivna draga. Najviše mi se sviđa RUŽ Max faktor. Što se tiče nedostataka vremena, i sama te razumem jer ni ja nemam vremena, ali trudim se da to ne iskazujem na blogu.

    laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na razumevanju ❤ i na divnom komentaru ❤

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Mnogo mi se dopada! Uclanila sam se i znacilo bi mi da uzvratis! *-*
    Imam novi post o teorijama zavere, poseti moj blog ako mozes, znacilo bi mi mnogo : http://darkdiaryd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super recenzija, svaka cast! :)<3

    Pratim te.
    http://broken55.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. odlicna recenzija, i ja koristim lycia proizvode!

    nadam se da ce ti se dopasti moj novi video <3
    https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE

    ОдговориИзбриши
  7. Max Factor karmini su mi uvek super i generalno taj brend mi odgovara :)

    ОдговориИзбриши
  8. Draga super post
    Ako moze da svratis i pogledas novi post na mom blogu
    Pusa

    ОдговориИзбриши