Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

среда, април 12

Teorije zavere

Cao svima.

Bas dosta nisam pisala i zaista se izvinjavam, ali danas sam tu sa novim postom.
Ovo je post o teorijama zavere.
Posto i sama volim da gledam ne samo video snimke na youtubu na tu temu, vec volim i da citam blogove na tu temu, odlucila sam da i ja napisem post malo poduzi na tu temu, nadam se da cevam se svideti.
Napisacu nekoliko  teorije zavere, i ako sniste culi za nih, evo citajte i uzivajte. 

 1. Keti Peri je "ubijena" misica

Jedna od najvećih ludosti svakako jeste tvrdnja da je Keti Peri, navodno, misica Džon Benet Patriša Remzi koja je pre dvadeset godina brutalno ubijena u domu svoje kuće.
Priča koja kruži kaže da su njeni roditelji lažirali njenu smrt kako bi ona mogla da poraste i postane velika pevačka zvezda.
Džon je brutalno ubijena u svojoj kući u Koloradu 1996. godine. Policija je njeno telo pronašla u podrumu, osam sati pošto je prijavljen nestanak. Dobila je jak udarac u glavu i zadavljena je.
Čak 20 godina kasnije otkriveno je da je ubio njen stariji brat Burk, a njegov zločin su prikrili roditelji. Inspektori su otkrili da je Burk malu Džon ubio posle svađe oko toga ko će uzeti krišku ananasa za užinu.
Za ubistvo šestogodišnjakinje nikada nije podignuta optužnica, a Burk Remzi i njegovi roditelji su od tada negirali bilo kakvu umešanost u zločin.
Tim eksperata je ipak ponovo istražio dokaze 20 godina starog slučaja, a dokumenatarac "The Case Of: JonBenet Ramsey" o tome je prikazan na CBS-u.
Eksperti su u finalnim trenucima dokumentarca rekli da svi dokazi ukazuju da je zločin izvršio Burk, koji je tada imao devet godina. Ipak, oni ne veruju da se radi o klasičnom ubistvu, već o nesrećnom slučaju.
Iako su inspektori ubeđeni da se radi o ubistvu iz nehata, slažu se da je postojala namera da se policijska istraga skrene s pravog puta.
- Porodica Remzi nije htela da policija reši slučaj i zato je ostao nerazrešen - rekao je Džim Klemente iz FBI-a.



2. Nesrećni slučajevi u tematskim Diznijevim parkovima


Iako je većina nesrećnih slučajeva sa smrtnim ishodima u tematskim Diznijevim parkovima imala uzrok u inače lošem zdravlju samih posetilaca ili njihovom nemarnom odnosu prema vlastitoj bezbednosti, ipak postoje brojni primeri kada su gosti parka stradali krivicom drugih.
Najpoznatiji takav slučaj desio se na Božić u Kaliforniji 1998 godine, kada se masivno gvozdeno sidro obrušilo na glave nekolicine posetilaca, ubivši na mesti jednog. Ovaj incident je bacio senku na bezbednost ovakvih parkova a kompanija je morala da plati ukupno 25 miliona dolara porodicama nastradalih.

 3. Bajka "Snežana i 7 patuljaka" je zasnovana na tragičnoj sudbini?


U pitanju je kontesa Margaret fon Valdek, rođena 1533. godine. 

Sa 16 godina upoznala je i zaljubila se u španskog princa Filipa Drugog. Njena zla maćeha, Katarina od Hecfilda, nije odobravala vezu. Čak je i španski kralj digao glas protiv. 

Kada je Fon Valdekova preminula u 21. godini, mnogi su smatrali da je bila otrovana po naredbi kralja. Jedna od glavnih razlika u odnosu na priču o Snežani jeste ta što maćeha nikako nije mogla da je ubije pošto je Katarina umrla pre njene smrti. 

Što se tiče dela o sedam patuljaka, Valdekova je odrasla u oblasti Vildungen u Nemačkoj. Tamo su njena braća posedovala rudnik bakra u kojem su radila deca koja su zbog neuhranjenosti ostala niskog rasta.


4. Hotel “Kolorado”
Među kućama uvrstićemo jedan od najpoznatijih Londonskih hotela koji postoji od 1865. godine, važi za najjezivije mesto po pričama njegovih posetilaca. Gosti su najčešće pominjali čuvenu sobu 333, u kojoj se ukazuje muškarac u viktorijanskom večernjem odelu. Ovaj gospodin se jedino pojavljuje u Oktobru mesecu.
5.  “Holivud Ruzvelt”
U ovom hotelu, koji se nalazi u Los Anđelesu, često je odsedala filmska zvezda i ikona stila Merilin Monro. Legendarna glumica je imala svoju sobu u kojoj se danas dešavaju neobjašnjiva predskazanja. Gosti viđaju odraz devojke plave kose u ogledalu, dok drugi tvrde da njen duh mogu da osete kao vetar.

Nadam se da vam se post svideo, da bio je malo poduzi, i nadam se da ste uzivali citajuci ga.

AANDY.




40 коментара:

  1. Super post! Ovo za Keti Peri nisam cula do sada. Cula sam samo nesto slicno za Avril Lavigne (ako se uopste tako pise).
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Amazing post!!!! I love your blog!!! new post on my blog!!! http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html

    ОдговориИзбриши
  3. A wonderful post, dear!<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Čula sam za neke od ovih zavijera, ali nikad nisam čula za ovo s Katy Perry. Zapratila sam te pa ako hoćeš možeš i ti mene zapratit. Pišem o modi i ljepoti

    XOXO, Lena

    https://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши


  5. Post mi se bas dopada, bas i lepo sve napisala i vidi se da si se trudila za ovo, ovakvi postovi i videi su prezanimljivi.Pogledaj moj blog ako zelis, danas sam izbacila jedan zanimljiv post o bivsima:
    majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma zanimljiv post. Pisi cesce na tu temu,predobro je. Od svih zavera koje si navela,cula sam samo ovo o Snezani i 7 patuljaka. :)

    The Boho Diary

    ОдговориИзбриши
  7. Great post! So interesting!
    Would you like to follow each other?
    Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  8. Za neke sam čula, za neke ne. Prva mi je osebno zanimljiva, jer će to ubistvo po svoj prilici ostati nerešeno.
    Odličan post! :)

    Kathy's delightInstagram

    ОдговориИзбриши
  9. Za neke od ovih teorija sam znala, dok za neke ipak nisam, ali sam u svakom slučaju uživala čitajući. Vrlo zanimljivo i kreativno, obožavam ovakve postove / videe:)

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja takodje,obožavam da čitam ove postove, a ima i puno vide-a na tu temu, hvala ti puno ❤

      Избриши
  10. so amazing post <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - i invite <3 follow me-will respond with

    ОдговориИзбриши
  11. Such a beautiful blog! Great post! What about following each others? Let me know on my blog. I have already followed you, so im waiting for visit! Welcome, i always give something back! Greetings, Ola XOXO http://e-ster85.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post.. ^_^ Obozavam da slusam i citam ovakve postove, probude neku jezu onako ^_^

    Ja sam nova, pratim te, ako si slobodna pogledaj moj blog i ako ti se dopadne zaprati, znacilo bi mi ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Jako interesantan post ,najvise mi se svidja prica o Snezani <3 Zapratila sam te,hvala na komentaru na mom blogu <3

    ОдговориИзбриши
  15. Super mi je bilo čitati ovaj post, čak sam željela još prebrzo je došao kraj :D
    Stvarno zanimljive stvari.
    Piši i dalje ovako ddobro ;)

    Posjeti nas!
    Pozz,
    Dunja

    http://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post :D
    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/04/kako-do-savrsene-kose.html

    ОдговориИзбриши
  17. Super post! Prije 2-3mjeseca na yt sam prvi puta čula da iko snima i govori o ovim temama. Stvarno sam se iznenadila. Iako nisam ljubitelj ovih stvari i ne vjerujem baš mnogo u sve to volim pročitati i poslušati. Tako da sam uživala u čitanju i ovog posta.


    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  18. http://karlastoriesdiary.blogspot.com follow her she will follow back

    ОдговориИзбриши