Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

понедељак, мај 1

Kupovina? 🙌🙌

Ċao svima, posle dužeg vremena.
Za danas imam novi post.
To su neki noviteti, tj. Neke stvarčice koje sam kupila u NEW YORKERY.
To je par stvarčica koje i vi možete pronaċi u njihovimmradnjama, jer sada izlaze iz sezone, pa ih možete pronaci po veoma niskim cenama! 💞💞








Uzela sam dve haljine , i suknu, tu su košulja koja me je oduševila i majica koja je po mom ukusu, a takodje i dugi rukavi su prisutni, jer zatrebaće 😂💞 ❤

Sledeći post izlazi veoma brzo, i izlaziće redovnije. ❤ Nadam se da uživate u lepom vremenu.

AANDY! ❤


22 коментара:

  1. Predivan post, draga. Stvari koje si kupila su jako lepe.

    ​Novi post je na mom blogu: Q&A - odgovori na pitanja
    Ne zaboravi da se učlaniš u moj blog: laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma interesantan haul, draga Miljo! Jako mi se dopadaju stvari koje si kupila! Verujem da ti odlicno pristaju!
    Odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Joj, ova kosulja sa mackama mi se najvise svida. Ostale stvari su takoder super 😊

    MMara

    ОдговориИзбриши
  4. Divne stvarcice :)

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/2017/05/maybelline-fit-me.html
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ОдговориИзбриши
  5. Super stvari si kupila, mozes ih lagano uz sve uklopiti. Pratim te, pogledaj moj blog ako zelis :* mybeautydiary123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post! Stvarno si divne stvarcice kupila!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely items you bought. sounds like a great trip.

    ОдговориИзбриши
  8. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jako volim snizenja, a volim i new yorker. Lepe stvarcice si odabrala!Tijanina šminkernica

    ОдговориИзбриши